.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برکناري مدیر در پاويون فرودگاه مشهد

يک منبع آگاه از برکناري سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي در پاويون فرودگاه مشهد خبر داد.
به گزارش شمال نیوز ، وي که نخواست نامش اعلام شود امروز در گفت وگو با روزنامه خراسان افزود: محمدشريف ملک زاده معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي کشور، جمعه شب گذشته و هنگام ترک مشهد و بازگشت به تهران، در پاويون فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد، «مجتبي رجايي خراساني» سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي خراسان رضوي را از سمت خود برکنار کرد و از وي خواست از روز يکشنبه در محل کار خود حاضر نشود.

وي ادامه داد: ملک زاده همچنين خطاب به شعباني معاون خود دستور داد تا مسعود منتجبي معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي استان را به اداره کل گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي کشور در تهران منتقل کند و علي اصغر پاکدل معاون سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي استان را نيز به خراسان شمالي انتقال دهد.

اين منبع آگاه درباره جايگزين «رجايي خراساني» اظهار داشت: شايعات در اين باره زياد است، اما تاکنون جايگزين وي مشخص نشده است.

وي با اشاره به برکناري منتجبي و پاکدل از پست هاي معاونت اداره کل ميراث فرهنگي خراسان رضوي و انتقال آنان به تهران و خراسان شمالي، افزود: به نظر مي رسد فرد جديدي که براي تصدي اداره کل ميراث فرهنگي خراسان رضوي در نظر گرفته شده، خود قصد انتصاب معاونانش را داشته باشد.

در همين حال خبرنگار خراسان امروز چندين بار با تلفن همراه «رجايي خراساني» تماس گرفت، که پيغام «در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذير نمي باشد» را شنيد.

منتجبي نيز پاسخ گوي تلفن خود نبود.

در همين حال، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار خراسان رضوي امروز درباره خبر برکناري رجايي خراساني سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي استان به «خراسان رضوي» گفت: در جريان اين موضوع نيستم.

واحدي افزود: شايعه اي شنيده ام، اما هنوز خبر موثقي ندارم و با استانداري نيز در اين خصوص هماهنگي انجام نشده است.

7 ماه پيش پس از برکناري لشگري مديرکل سابق ميراث فرهنگي خراسان رضوي که گفته مي شد به دليل مقاومت در واگذاري خانه ملک به شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور، از سمت خود عزل شده است، مجتبي رجايي خراساني که مسئول حراست اداره کل ميراث فرهنگي خراسان رضوي بود، به عنوان سرپرست اين اداره کل منصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 آذر 1391
البته همان بهتر که عزل شد. مسئول حراست را چه به کار فرهنگی؟ ایشان باید از همان اول هم این سمت را نمی پذیرفت. مسئولان امنیتی را در راس امور فرهنگی گماردن، همان اشتباهی است که سی سال تکرار شده و این حال و روز امور فرهنگی ماست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.